Changes are to come

Satt och kollade facebook lite och insåg att snart kommer hela min värld att skakas om. Allt kommer ändras. Efter sommaren ska jag inte tillbaka till katedral... Jag kanske inte ens kommer vara kvar hemma. Hur sjukt är inte det? HELSTÖRT JU!
Känns både bra och dåligt...
Skönt att få slippa skolan ett tag (kommer troligtvis inte börja plugga till hösten) och skönt att äntligen på riktigt kunna välja vad JAG vill göra! Fast när man går i skolan så vet man ju vad man ska göra. När man kommer hem är det läxor, hjälpa till hemma och umgås med vänner som har det precis likadant. Nu kommer alla gå olika vägar, vi kommer inte kunna ses lika ofta... Jag må vara 19 (snart iaf;)) år, men jag är fan inte redo för det här. Hur ska jag klara mig helt på egen hand? Ta hand om ett helt hem själv? Få mig själv att göra allt tråkigt man måste göra när man har ett eget liv?
Well, the only way is up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback