Victorias secret

Surfade in på VS... Big mistake! Vill ju ha allt som finns där och vet ju att det lär jag ju aldrig få:P Hahah och även om jag fick de så skulle jag aldrig kunna hinna använda allt innan min tid på jorden är slut:P
Men här är några goodies som jag ABSOLUT vill ha!
Börjar med en ursnygg bikin och en ännu snyggare monokini:D
Fortsätter med en söt klänning och ett vackert linne att dra på sig efter badet;)
 
Den här snygga ryggsäcken finns i både svart och rosa:D
Jag älskar verkligen lyxiga kläder att sova i:D
Till sist har vi LA i mitt hjärta! Dit ska jag innan jag dör och helst ska jag bo där:D Fanns med olika lag/städer. Fanns bara byxor och trosor med LA men fanns tröjor och t-shirts m.m med andra lag/städer:D
(Alla bilder är länkar till respektive plagg:) Enjoy!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback