Trök...

Sitter och äter frukost just nu och funderar på vad jag ska göra idag. Skulle vilja dra ihop mina tjejor och göra nåt! Grilla, se på film eller nåt, bara vi gör nått!!! Köpa varsin B&J och dra american style på en filmkväll vore så mysigt^^ Fast jag orkar inte trycka i mig en hel sån så jag kanske köper en liten;)
Behöver nog en pratstund med min Sara... Har en massa tankar som hemsöker mig och jag vet nog ungefär vad jag tycker och tänker om de, men eftersom att de inte försvinner så behöver jag nog bolla runt dem med någon som alltid ger rätt svar (varesig det är svaret jag vill ha eller inte så vet jag att det alltid är rätt).
So my lovely, du kan väl kontakta mig när du ser det här för jag har ingen aning om hur du går i skolan nu:P
Vill lägga till en mycket vacker låt till detta inlägg:) Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback