Time to get dirty!

Idag får jag se till att städa färdigt i mitt hus! Seg som f*n jag vet:P Det är vääääldigt få gånger jag kan hitta motivation att städa färdigt allt på en dag eller mindre.
Mami och lillsyrran var i skövde igår och när de kom hem hade Mami köpt den här snygga blusen till mig:D
Den är från Clarks i skövde:) Superbutik för både tjejer och killar:D
Blev kär i en bikini precis nu när jag kikade in på Fokis blogg!
Älskar leoparmönster!!!! Men vill inte beställa bikinins online... vill inte bli besviken ifall den inte passar:P Den här var dessutom one size som skulle passa A-kupa till D-kupa! Hur kan den sitta lika snyggt på A som på D eller tvärtom:P 249:- kostar den iaf... men får väl leta vidare efter min leopardbikini:P Det är nog inte badtemperatur än på ett tag ändå:P Inte för mig som vill ha 18-20 grader i vattnet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback