Sommarklackar:D

Var inne på nelly igen och kollade runt bland alla snygga skor! Tänkte att jag skulle visa er 11 snyggingar jag skulle vilja ha i sommar:D
 
Festskor , Stardust , Nelly  Shoes - NELLY.COM
1. Enkla klackar, finns i flera färger:) Över allt hör och läser man att vi ska satsa på färger i sommar och jag håller med!!!
 
Festskor , Lady , Timeless - NELLY.COM
2. Superfina klackar till både jeans eller maxiklänning:)
 
Festskor , Cit , Nelly  Shoes - NELLY.COM
3. Cool färg, snyggt med remmen runt vristen:) Testa att stoppa ner jeansbenet innanför remmen. Kan se bättre ut än det låter;)
 
Festskor , Kirk , Timeless - NELLY.COM
4. Ännu en härlig remklack (och inte den sista) i en grym orange färg!
 
Festskor , Chris-Ann , Nelly  Shoes - NELLY.COM
5. Skulle jag beskriva den här klacken med ett ord skulle jag säga: söt:) Fin till en lätt klänning i en matchande ljus, lite pastellig färg:D
 
Vardagsskor , Zina , Sugarfree Shoes - NELLY.COM
6. Kilklackar är ju inte bara supersnygga utan också väldigt sköna att gå i eftersom att de ger mer stöd åt foten:)
 
Festskor , Inna , Sugarfree Shoes - NELLY.COM
7. Satsa inte bara på färg utan kör även hårt med mönster! Som den sucker jag är för leopardmönster så kanske inte den här var någon överraskning?;) Finns även i helsvart och helcerise!
 
Festskor , Marla Wood Sandal , Stockholm Design Group - NELLY.COM
8. Om vi blandar remmar och kilklack så får vi de här snygga skon:D Funkar ju till allt från maxiklänning, via kort kjol till jeans!
 
Festskor , Evita , China Girl - NELLY.COM
9. Dog lite grann när jag såg den här och visste att jag inte kommer få den... Mönster, färg, snygg modell, vad mer kan man begära av en perfekt sommarklack?
 
Festskor , Pammyy , Steve Madden - NELLY.COM
10. Mönster+kilklack= den här coola skon:)
 
Vardagsskor , Candance , Ed Hardy - NELLY.COM
11. Jag är lite (väldigt) svag för Ed Hardy också:) Så att få bära dem här snygga kilklackarna (+ för det!) vore ju en dröm!
 
Hoppas att ni har fått lite härlg inspiration för sommarfötterna! Ta hand om dem, man glömmer ofta av det:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback