Sommaren är här:D

Hello!
Nu efter allt studentfix och firande så har jag tid igen att sätta mig ner framför bloggen:) Ni ska få bilder när mami har lagt in dem i datan från sin mobil;) Allt har varit så grymt! Ville inte gå av flaket, men fick en överrskning av papi! Han hade lånat en cab av en kompis, så vi körde några extra varv med den innan vi åkte hem:D SÅ KUL!
Alla ni som tar studenten kommande år: TA VARA PÅ TIDEN! Det sista året går så fort! Och studentveckorna går ännu snabbare!
Well well:) Igår var jag inne i stan med tjejerna och planerade midsommar:) Vi grillar hos andrea och sen får vi se vart vi drar oss:D Skogshyddan är ju mysigt^^ Eller så kanske de finns något roligare att göra inåt stan;) Den punkten är alltså planerat oplanerad;)
Idag tänker jag ta hand om mig själv:) Tror att jag har någon ansiktsmask, ska ta en lång dusch och fixa naglarna;) Eftersom att sommaren äntligen är här så ska jag nog lägga mig ute i solen nån timma också;) Känns inte bra att vara ett vandrande spöke:P Haha
Funderar på att göra den här fina dubbelflätan imorn:D Ska ha på mig klänningen made by me;) Eller kjolen jag köpte inne på gina igår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback