Kebab!!!

Hellu allihop:)
Väntar just nu på att papi ska komma hem. Han hämtar kebabtallrik. Blev lite besviken för vi skulle egentligen beställa pizza, men ugnen var sönder så:/
Är sjukt trött på att bara vara hemma... vill hänga med tjejerna! Försökte tagga dem till att göra nått i helgen men vi får väl se hur det blir med de:P Har lite social abstinens här!!!! Har varit sjuk i 2 veckor och nu den senaste veckan är jag så gott som frisk, men jag blir trött ganska snabbt och det kommer va så minst en månad till tydligen. Under dessa 3 veckor har jag bara träffat sara 1 gång... Jag håller på att bli galen! Vill ju grilla och gå ut och massa sånt! Sitta hemma framför tvn är så tråkigt! Finns inget att kolla på:P
Får försöka släpa ut mina vänner på äventyr;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback