Du är alltid dig själv närmast.

Tänk på de. Finns bara 1 person (utom min familj då) som jag litar på till 1000% och det är Sara. Hon finns i vått och torrt och fuktigt:) Alltid där, hon vet mer om mig än Mami och allt vi har gjort tillsammans... de går bara inte ersätta! Älskar henne!
I sommar är jag singel. Spare me the drama. Tänker ha kul och leva mitt liv som om det här är min sista sommar. Hade jag inte behövt ta det lite lugnt för körtelfebern så hade jag varit helt wild and crazy!!!!
Snart student och bal!!! De ska bli så kul! Längtar tills jag får fixa håret och ta på mig balklänningen och skina inför alla!
Just nu skulle jag vilja ta på mig en snygg sommarklänning, höga klackar och sätta mig på en uteservering med en drink och min sara. Lite sol vore inte så dumt.
This bitch is back in business!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback