Dagens posetiva:)

1 posetiv sak med dagen: Mormor och morfar var här och fikade:)
1 posetiva sak med mig själv: Jag vet att jag är en person som man kan lita på!
1 posetiv sak i mitt vardagliga liv: Jag bor vackert ute på landet^^
Idag har jag inte varit i närheten av en data förrens nu:P Vi har varit ute och grejat i trädgården hela dagen och mina naglar ser ut som f*n nu! Tänkte att jag skulle ta bort nagellacket ikväll och bara måla på nått för att skydda naglarna lite när vi fortsätter imorn. Innan Saras student på onsdag ska jag fixa ny design på naglarna, men ska vi fortsätta i trädgården så är de ingen ide att hålla på och lägga ner tid på naglarna nu...
Ska försöka fixa en bättre bild på klänningen jag köpte och ska ha på Saras student:) Åhh va jag längtar! Få fira min bästa väns student! På det sättet är jag så glad att vi inte tar studenten samtidigt, men sara kommer bara kunna hänga på mig, sen måste hon åka och fixa sig iordning för deras bal är på fredag när jag tar studenten:) Och hennes klänning! Dör så vacker hon är min vän<3

Ni får nöja er med en sne bild:P haha Vilken grym kväll vi hade när denna bilden togs:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men rebecca ge dig så underbar du är!!

En människa som dig, som alltid är positiv är svår att hitta! Så sjukt glad att Du är Min galnaste vän, tro mig ;)

2012-06-11 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback