Dagens posetiva:)

1 posetiv sak med dagen: Hämtade hem min balklänning idag:D
1 posetiv sak med mig själv: Jag har bra hållning:)
1 posetiv sak med mitt vardagliga liv: Posetivitet finns när jag behöver det:)
Yes, hämtade klänningen idag och varje gång jag tar på mig den så vill jag inte ta av den!!! Den är så fin:D Mami sa att jag ser ut som 5 år igen för mina ögon glittrar^^ Hihi
Idag igen kände jag hur bra det är att jag har fått de vänner och erfarenheterna jag har fått under de senaste 3 åren! Jag har blivit en stark människa som tror på mig själv och inte tar skit! Och jag bryr mig heller inte om folk som är allmänt korkade/dumma eller försöker trycka ner mig! Det funkar bara inte:P
Säger detta till alla!
Ta inte skit! Folk som inte finns där och stöttar dig, som går bakom din rygg: DROP THEM! De tar bar onödig energi!
Var alltid dig själv, no matter hur crazy du är! Du är unik och underbar:D Kom alltid ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback