Cykelbyxor:P

Det är precis vad jag skulle behöva hitta till studenten. Ett par vita med spets längst ner:) Eller ett par vita helt i spets:D Fanns ett par helt i spets på nelly, men ska kolla gina i stan först om de ha fått in fler:) Slipper ju frakt och sånt då;)
Är så himla uttråkad just nu! Vet inte vad jag ska göra!!! Vill ut och hänga med mina vänner, allra helst dra ut ikväll! Det var så längesen och jag saknar de!
Men men, får väl försöka dra ihop tjejerna imorn eller nått:)

Älskar känslan när man tar på sig en snygg klänning och ett par höga klackar och bara vet (oavsett vad alla andra tycker) att man är snyggast i världen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina :) Måste köpa ett par snart!

2012-06-08 @ 23:11:29 / URL: http://oktoberbarnets.webblogg.se/
Postat av: Ida

Så fina :) Måste köpa ett par snart!

2012-06-08 @ 23:12:04 / URL: http://oktoberbarnets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback