Äntligen!

Blogg.se håller på och byter till ett nytt system.. typ:P Och när jag fick det så kunde jag inte komma åt att blogga... vet inte varför, men det blev väl något slags error. Nu har jag fått tillbaka det gamla systemet och kan äntligen blogga igen!:D Satt och uppdaterade på facebook som en idiot igår bara för att jag ville blogga!!! Hahah:P
Sitter med lite glass nu:D Lillasyster åkte precis iväg till en kompis, lillbrorsan och päronen (haha de låter så kul^^) jobbar och jag ska försöka hitta på något att göra tills dess:) Tror att jag ska göra en inspirationsinlägg med sommarwanties från nelly eller nått:D


Fortfarande galet sugen på att färga håret såhär (dock inte så ljust blont)!!!


Kommentarer
Postat av: Tigern

skulle med vilja ha såå :D as snyggt :)

2012-06-25 @ 15:32:16 / URL: http://tigerbrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback