Vill ni ha mod kan jag visa nått ni aldrig kommer förstå

Sara och Andrea var här igår och åt lite tacos och så:) Mysigt^^ Ibland är det skönt att bara ha en eller två vänner här så man hinner snacka ordentligt med dem! Är man 10 pers finns de ju inte en chans för ordentliga samtal med alla om man inte ska bo tillsammans i en veckan hahaha:)
Sara glömde sin Thomas Stenström skiva här:P Jag klagar inte;) Har lite "hatkärlek" till "Där och då">.< Den påminner mig och en underbar tid och den gången det hela tog slut... 
 
För sista gången vi skulle göra nångonting
Jag kände det
 
Vi gick mot solen
Och jag vet att du var med
För jag kände det
 
Allt som vi en gång var, skulle alltid finnas kvar
 
Jag gick förbi dig
Och du kände igen mig
Jag visste det
 
Vi såg mot solen, som allting var glömt
Fast vi båda vet
 
Att där och då var det du och jag
Allt som vi en gång var, kommer alltid finnas kvar
 
Där och då betydde det allting
Där och då betydde det allting
 
Vi går mot solen och du är med
För jag känner det
 
Vacker text och jag tror att jag pratar för alla inblandade när jag säger att den här texten var skriven efter vårt manus<3 Det var en fin tid och det är så jag alltid kommer minnas det:D En sån tid man berättar om för sina barn och barnbarn och önskar att de får uppleva det också:) 
Jösses vad sentimental jag blev nu!:P Haha
Ska gå ut med hunden nu;)
En bild från förra sommaren:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback