SKRÄLL! SOLEN SKINER!!!!

Smått sarkastisk rubrik jag vet, men den här sommaren har ju verkligen haft KASST väder! Har hört många snacka om att det var sååå dåligt väder förra året och regnade så mycket, men jag minns inte de:P Tycker att det var ganska bra väder förra året:) Jag och gänget var på stranden flera gånger i veckan ju!
Jaja, strunt samma, that´s the past:)
Ska kolla med min Sara om hon vill lata sig på stranden med mig:D Tyvärr är det väl svinkallt i vattnet!:(
Jag har inte badat än och därför är det ännu inte sommar i år för mig.... tror inte att det blir sommar i år:(
Lite solbränna ska man väl kunna fixa i alla fall:D
Lite solbränna hade jag ju förra sommaren i alla fall:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback