Ny skinnpaj?

Hellu ;)
Har gått ett tag sen jag bloggade, men känner att jag inte haft så mycket att säga:P
Har varit hos sara tisdag till torsdag och myst:D
Idag har jag inte gjort nått särskilt:P Städat hemma och så bara:)
Skulle vilja ha en ny skinnjacka. Min gamla har tjänat mig troget i cirka 3 år (tror jag att det blir), men nu är det dags att låta den vila i frid:) Den är sliten och trasig... Vill ha en ny i bikermodell, inte nödvändigtvis särskilt kort. Det gör inget om den är ganska lång faktiskt:) Gillar Kenza 9 jackan från jofama:)
 
Kenza 9
Tycker att den är grymt snygg i rött, men en svart funkar ju till allt:)
 
Camilla Jacket
Den här i mocka är riktigt snygg också:D Fast mocka är ju lite känsligt material mot regn och så... Inte det bästa i detta "underbara" svenska väder:P
Båda jackorna finns hos Bubbleroom, bilderna är länkar:) Finns fler snygga jackor från jofama där så gå in och kika även om ni inte vill ha bikermodell som jag!:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback