Hot!

Shit va varmt det blev idag då! Sommaren är här!:D Skulle vilja ligga på stranden med vännerna och en STOR glass!:D
Hoppas vädret är lika bra imorn när vi ska till andrea^^
Lite butter idag dock... Surfplattan la av igår. Skärmen blev svart och fast vi både försökte låta den ladda (för den lilla "batterilampan" lyste röd och sen efter ett antal timmar gul) och reset:a den så har inget fått igång den. Ja, så det blir till att skicka in den för undersökning och diverse åtgärd:P Tycker att det känns så typiskt att saker och ting inte kan funka bara! Blev så himla glad för den! Tänkte spara ihop och köpa en själv, men så köpte mami en till mig:) Men men, det hade väl kanske bara blivit något fel på den här som lätt går att åtgärda eller om de skickar en ny. 
Är så himla sugen på att köpa en byxdress jag hittade på HM för ett tag sen:) Sen blev det rea på den ch nu kostar den bara 75 spänn! Men samtidigt så borde jag spara! 75 spänn är inte mycket, men det är alltid något och skulle jag tänka så hela tiden kommer jag aldrig ha pengar till tatueringen:P Såå... jag får helt enkelt låta bli. Det kommer finnas mer fina kläder att köpa:) Höll på att bli tokig när jag fick hem HMs höstkatalog i fredags! SÅ MYCKET FINT!:D Hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback