Gonna get that tan!

Idag ska jag och tjejerna dra oss till Andrea och sola och bada:D Grilla lite på kvällen också;)
Kör på min svarta bikini under "studentshortsen" och de röda linnet från nelly som det står 85 på:D Flätade upp håret också:) Lite jobbigt att ha så långt hår nu när sommaren äntligen är här! MEN! Jag klagar inte! Värmen är underbar, och likaså solen:D 
Har fått hem studentbilderna nu:) Men tror bara att jag behåller katalogen:) De andra bilderna blir bara liggandes och ingen kollar på dem förrens om 20 år och säger "Oj, kolla! Dina studentbilder!:D"... Men så kul var det inte:P
Nej, nu får ag ta och göra mig iordning:) Ska åka iväg snart:)
Hörs senare:D
De vore collt att testa och surfa nån gång:) Kanske om jag flyttar till LA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback