Ever thine, ever mine, ever ours

Har precis sett färdigt på SATC 1 och ska snart sätta på nr 2:D BECAUSE I´M A GAL! Haha
Hela serien och filmerna är ju made with me and my girls in thought;) Nästan i alla fall^^ 
Satt och jobbade på en lite kul grej förut:) Lägger nog inte upp det ikväll:P Tidigast imorgon:)
Imorgon ska jag ju dessutom fira studenten igen:D Haha och Kittens födelsedag:) Men den här gången tänker jag inte ha sandalerna på mig! Nejnejnej, I´m doing it with style;) Tar mina rosa klackar från Nelly;D Kommer bli skitsnyggt till den vita klänningen (Förhoppningsvis ser det ut som att jag har lite solbränna i alla fall;))
Nej, nu är det dags för nästa film!
See ya´ll;)
Diamonds are a girls´ best friend (and heels;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback