Bada???

Är galet sugen på att bada! Gjorde inte det när det var varmt härligt väder pga skolan, prov och sjukdom:P
Tänkte också att det kommer ju vara en hel härlig sommar med massor av bad och härliga grillkvällar vid stranden^^
Ahh eller hur:P Det har ju nästan bara varit regn hittills! Supertråkigt:( Funderar på att trotsa molnen och åka iväg och bada iaf! Köpte en ny bikini i veckan på gina tricot:) Leopardmönster och bandeu-modell på toppen:) Mycket nöjd!:D
Köpte även ett par shorts och fick hem mina grejer från nelly:D Ska försöka visa de senare:)
Har börjat fundera på det här med en tatuering igen. Skulle vilja ha en text som jag skrivit själv eller en fjäder på revbenen... Vill verkligen tänka igenom en sånhär sak ordentligt! Det är ju faktiskt permanent:P Jag vill kunna vara stolt över den var sig jag är 19, 29, 39 eller 79:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback