Time to....

Sleep! Är inte suuuupertrött, men det löser vi. Jag läser mig trött! Har 3-4 böcker att läsa i skolan (i 3 olika ämnen:P) och jag tror nog at jag satsar på antingen "Neger, neger, schornsteinfeger" som vi läser i tyskan. En självbiografi av Hans J. Massaquoi om hur det var att växa upp som mulatt i nazityskland (helvete vilka svin vissa lärare och andra var!). Eller så läser jag vidare i Kallocain av Karin Boye. I engelskan ska jag precis börja läsa "The boy in the striped pajamas", som ocksså handlar om andra världskriget (är min lärare väldigt förtjusta i det temat eller???). Alla är bra böcker som jag rekomenderar (the boy in the striped pajamas finns också som film).
Nu får jag allt stäna av datan och gå på sovet ^^
Nattis allihop:)

Tänk att få den buketten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback