Pluggahelg var det ja...

Det här med att plugga har egentligen aldrig varit min grej:P Hade det relativt lätt för mig (och har fortfarande) med språken. Matte har väl funkat när jag var liten, men det vi har nu tar kol på mig...
Skoltrött har fått en ny innebörd.
Men, det är ju bara 4 månader kvar tills jag inte behöver plugga mer (tills högskolan kommer gåendes runt hörnet vill säga) och bara 5 månader kvar tills jag tar studenten! F*N VA GÖTT DET SKA BLI!
Nu i helgen blir det psychologi, biologi och tok. Vet inte riktigt vilken som är mest viktig. Psychologin ska in på tisdag och de andra på måndag. Har jobbat en del med psychologin idag så det blir till att göra den så gott om färdig imorn och sen får jag kötta biologi och tok. Wierd, varför har jag plötsligt börjat använda "kötta"? Jaja, strunt samma:P
Skulle vilja köpa 2 silkessjalar (såna där 4-kantiga, ni vet;)) och sy en klänning av dem^^
Har hittat 2 möjliga;) Vilka tycker ni?
Den här gröna från H&M eller den här blåa från lindex?
Snälla ge mig lite kommentarer nu!:D
Nattis på er allihop!

Remember that summer
That summer when you carried me along the beach
That summer when we were free
Free to fly, free to run, free to do whatever that came in reach
I remember
You chasing me in the sand
You tripping over my heel
Me holding your hat, laughing, happy
You wanted me to pity you for the pain in your leg
We wrestled in the sand
Though, we didn´t kiss
Not then

Kommentarer
Postat av: Sara

Wooooooohw vilken fin text! Lovar dig att vi kommer slå den sommaren!!!!

2012-01-29 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback