Nytt från H&M:D

Fick hem ett paket fråm H&M idag äntligen!
Tycker att det tog så lång tid! Beställde förra måndagen och kunde hämta ut de idag.... Jaja, strunt samma, nu har jag mina grejer iaf:D
Köpte ett svart och ett ljusorange stickat linne:D De kostade bara 99:- så jag kunde inte låta bli att köpa 2^^
Köpte även ett ---- och ett paket med ---- (hihih, vet inte hur mycket min lillasyster läser min blogg så jag kan inte skriva de där sista sakerna:P).
Lovar att skicka in en mobilbild på det oranga linnet liiite senare. Blev så nöjd med dem, precis som jag ville ha dem! Tunna, lagom glesstickat ganska tungt material:D NÖJD TJEJ:D (bara ifall någon skulle ha missat)
Längtar tills imorgon!:D Mangos och 150 dagars blir superbra början på en plugga helg, håller ni inte med?;)

Det här är jag när jag festar:D The party is my head and no one can stop me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback