Mmmmm dusch.....:D

Har fixat undan lite skolarbete (bara en droppe i havet men,men) och sen har jag tagit en lång, härlig dusch:)
Nu ska jag översätta en bit i tyska-boken vi läser. Lite tråkigt, men lika bra att göra det nu så är det gjort till tisdag:)
Ska läsa i Kallocain sen innan jag går och lägger mig också:)
Imorgon blir det till att jobba helhjärtat med min TOK-essay... Har ju ingen biologi imorn heller så det blir antingen till att jobba med tok under den iden också (har tok precis före de) eller så jobbar jag med biologi då. Behöver ju jobba med matten också och vi har ju matte för alla imorn, men känner att tok och biologi är viktigare just nu.
Det löser sig:)

150-dagars på fredag och det är maskerad (som i "ha-en-mask-och-snygga-kläder-inte-klä-ut-dig-maskerad) och jag har den här masken... men är inte nöjd.... jag vill ha något svart, lite fjädrar, silverglitter och kedjor.... eller så målar jag på en mask.

Like so:D (ser lite snett ut på bilden...)
Vad tror ni? Vilket är bäst????

Kommentarer
Postat av: Anna Cerenius

Jag tycker den svarta var snygg!

2012-01-22 @ 22:26:18
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hoppas du får en härlig måndag och en bra start på nya veckan :)

2012-01-23 @ 13:44:34 / URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: katrine

ååh vilken fin mask =) gillar din målade också!

2012-01-25 @ 05:26:05 / URL: http://maskeraddrakter.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback