Lite duktig flicka ;)

Har suttit framför datan i typ 1 och en halv timma nu och har varit ganska duktig om jag får säga det själv:D
Har läst igenom psykologi-pptn vi har jobbat med (vi kör vidare med en ny ppt imorn skulle jag tro:P) och har highlightat (älska svengelska<3) allt viktigt i olika ljusa fina färger^^
Tror att jag fortsätter en liten stund till och går igenom studisarna (mer svenelska^^) vi har till nästa vecka också och gör dem lika färgglada och fina som ppt:erna:D
Har sov morgon imorn igen:D Härlig vecka det här:) Böjar inte förrens 12.05 eller nått:D Men kommer in en stund tidigare för att äta och plugga med Halat och Luwam:)
Hoppas att ni gillade Halats gästinlägg förut btw;)

Åhh, vad jag är sugen på en tatto:) Låter er andra inspireras av dessa vackra fåglar/fjädrar

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg inte att du hade kommenterat! Kollar sällan kommentarerna :/ Tack sweetie! massa positiv energi! :*

2012-01-26 @ 12:35:16 / URL: http://sarakesete.blogg.se/
Postat av: low

den tredje var snygggg.. göör den!1

2012-01-26 @ 21:52:59
Postat av: HALAT

HAHAHHAHAHAHAHA LUWAM!!!

2012-02-20 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback