Igår, idag, imorgon

Sitter i köket och fryser lite grann.
Det snöar ute och skulle gissa på att det ligger ungefär 5-10 cm!!! Jag är lite (MYCKET) exalterad över att det snöar faktiskt, men det är synd att det här inte var kvällen före julafton!
Känns lite konstigt att titta ut och se det snöa när jag samtidigt vet att vi börjar skolan imorn...
Jaja, har pluggat riktigt duktigt nu ikväll faktiskt! Känner mig nöjd^^
Imorgon vill jag nog faktiskt till skolan tidigt och sätta mig för mig själv och plugga lika bra:) Och kolla upp hur det ligger till med alla studie guides.
Har kikat på högskole- och universitetsutbildningar idag också:) Just nu lutar det åt Borås (eventuellt göteborg). Kollar på både mellanstadielärare i syslöjd och flera designutbildningar.
Suck.... blir bara så fruktansvärt trött på vissa personer och deras --- åsikter.
Nej, det är dags att sova nu. Känner at jag behöver smörja in mina händer, de börjar bli lite frasiga:P När jag var liten brukade jag ha sån eksem om vintrarna att det såg ut som om jag hade handskar på mig och det sved jättemycket när jag smorde in händerna:(

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med dig. :)

2012-01-10 @ 14:55:47 / URL: http://sarakesete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback