Hemmadag:P

Vaknade med en huvudvärk som inte är att leka med:P Sucks to be me-.-
Så idag får jag bli hemma. Önskar att jag hade haft biologiboken hemma (ska kolla en gång till så att den faktiskt inte är här). Det får bli till att läsa i svenska och tyska böckerna och jobba vidare på min ToK-uppsats.
Ska ta lite roliga pauser också och sy på en väska. Fick en bok precis innan jul av Mami som innehöll en massa Cath Kidston mönster och material till en av hennes väskor:) Glad tjej^^
Har stoppat i mig en panodil (eller om det var en ibumetin... vet inte Mami gav de till mig så hon vet:)) så jag hopas att huvudvärken släpper snart :)
Alla andra får ha en bra dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback