2012!

Tjaba tjena;)
Första inlägget för i år:)
Sitter på soffan i köket och äter smörgåstårta som Mami gjorde igår:)
Idag har jag pysslat med mina nya kompisar (inte mänskliga sådana), och ni kommer få bilder i eftermiddag eller imorgon :)
Tänkte att jag kunde skicka de från mobilen när jag är färdig^^ Enklast så:D
Mer idag ska jag eventuellt in till stan och så ska jag plugga... Matte blir det nog:P Försökte hitta revision guides och ringde till stadsbiblioteket där jag fick prata med en tant som var hur snorkig som helst! *mummel mummel* gillar inte när folk är direkt otrevliga!
Hur som helst, jag får kolla när jag kommer tillbaka till skolan vilka studie guides som finns och så kanske jag beställer en till biologin samtidigt som Mami beställer till sin nya kurs (hon pluggar till sjuksköterska).
Ska försöka få tag i bilder från nyår också :D Inte för att skryta, men jag vet att det finns en riktigt fin bild på mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback