Twitter:P

Haha, kom på idag när jag pratade med Sara, att jag har twitter:P haha
Kanske värt att testa att använda den... Vi får se hur mycket tålamod jag har med de....
Sitter och lyssnar på lite blandad musik, bl.a Dev - Lightspeed; Äckligt - Ansiktet; Kapten Röd - Ju mer dom spottar. Försöker komma igång med plugget men det går ju sådär:P Skitstörande att inte ha min egen dator! Brukar heller inte sitta vid stationära datorer, vilket är ännu en omställning...
Jaja, har ätit lite glass och nu får jag TVINGA mig själv att plugga! Har mina första mock exams imorn ("Fusk-proven" som vi har innan revision period). Det är skönt att vi börjar med engelskan och sen svenska:)

Från brorsans student för 3 års sen! Om 3 månader är det min tur!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad liiiten du såg ut :*

En anledning till varför vi ska lära oss spanska till sommarn!!

http://www.youtube.com/watch?v=WC7tzEi7D3o&feature=related

2012-02-19 @ 19:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback