Trökdag:P

Det blir till att åka in till stan idag. Plugga lite med Low och ska försöka träffa min Sara också^^ Så himla sugen på en god latte från henrys eller nått!
Har anmält mig till högskoleprovet nu också! Duktig tjej;D
Funderar på att börja bränna på presentkortet från guldfynd som jag fick i julklapp:) Bara för att jag har varit duktig idag;) hehe
Jaja, måste gå och fixa håret nu. Har låtit det börja självtårka, men det kommer ta hur lång tid som helst!
Skulle vilja ha mina höga beiga boots idag med skinnjacka över en tjock stickad tröja och en stor mysig halsduk! Det är faktiskt bara 0,3 minus här. Men det är väl kallare när man kommer ut. Snön föll ju inatt ganska rejält:P Mami och jag kom överens om att snö kan få ligga kvar över sportlovet, men sen vill jag ha en kort regnperiod följt av strålande solsken och underbart milt vårväder!:D

Efter studenten tänker jag i alla fall bli rödtott! Längtar så! Hehe vill däremot inte vara rödhårig på mina studentkort... Man lär ju växa upp nån gån och jag vill inte se tillbaka på mina studentbilder och tänka "vad höll jag på med egentligen":P hahaha Längtar efter min födelsedagspresent till mig själv också! Ingen kommer få veta förrens den är min;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback