Sovmorgon^^

Har sovit tills klockan var havl 12 idag! Jätteskönt:) Hände lite saker igår som inte behöver diskuteras här. De som behöver veta, de vet redan.
Idag tänkte jag försöka sticka färdigt ett par vantar som jag började med i november eller något! Det är bara ungefär hälften av den andra vanten kvar, så det är snart gjort:) Ska tvinga mig själv att jobba med matten idag också... Mina pauser får väl bli biologi. Känner att det är de ämnena jag behöver satsa på mest!
Impulsbeställde ett par skor från nelly igårkväll också;) Hihi, Lucida skorna som jag har i beige är påvåg hem till mig i svart. HELT UNDERBARA SKOR! De går att gå i en hel dag utan att få ont i fötterna, även fast de är ganska höga. de är normala i storleken också. Jag har 41 (i sällsynta fall 40... mest om jag vill tvinga mig i ett par av mamis skor, hon brukar mest ha 40:P) och 41 är helt perfekta. Skulle nog till och med kunna ha en extra strumpa i skon om det skulle vara kallt, men det är inte nödvändigt. De här skorna är inte för varma, och de är inte för kalla. Har haft dem på stadt också:)

Min älsklingar^^ Tror att jag ska gå runt lite i den nu bara för att jag inte har använt dem på länge;) hahaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback