Sjukling:(

Hellu allihop:) Har fått feber och ont i kroppen och så. orkar inte sådär mycket:P Sitter i soffan och myser med katten och jag har sovit tillochfrån sen jag kom hem vid ungefär kvart över 11-halv 12 någonting. Har haft en pratstund med min fina sara också. Verkar ju som att vi inte kommer kunna träffas imorn:( Resten av familjen är och hyrar film:) Ingen aning om vad det blir, men jag är inte så kinkig:) 
Tror att jag kommer sova här i soffan inatt, den är faktiskt helt okej att sova i:) Hoppas bara att någon kan hämta lite kläder till mig för linnet jag har på mig går inte sova i utan bh hahhaah:P det har ett relativt litet framstycke och är väldigt urringad i armarna. och brottarrygg:) Jättefint till sommaren med ett par höga shorts;) Har använt den en del nu också med lite tunnare koftor till. 
Hur har alla andra haft det då? Huvudet upp och fötterna ner? Haha, mami sa så till papi när vi kom hem^^

Längtar till sommaren? Jag? Neeej neeej.... JO!!

Kommentarer
Postat av: Mahtab

Läs gärna mitt inlägg om hur du känar pengar på din blogg, det bästa är att du inte ens behöver ha många besökare!



http://matiib.blogg.se/2012/february/sa-har-kanar-du-pengar-pa-din-blogg-1.html#comment



Jag hoppas att du har haft en bra dag!

Kram



(sorry om du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-02-25 @ 01:25:22 / URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: Hannah och Bella -ZOLO-

Hoppas att du får en fantastisk helg!:D

2012-02-25 @ 10:06:05 / URL: http://zolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback