Show some love and care...

...to yourself!
Det jobbigaste med det här vädret är att jag är nästan konstant förkyld och jag kämpar som ett as mot eksem och nare:P Mina händer blir inte lika uttorkade längre, när jag var liten såg det ut som att jag hade röda handskar på mig:( Antagligen är jag väl bättre på att smörja in mina händer och så nu:) Årets nyhet är att mitt ansikte är jättefnasigt också! Mami köpte en oljefri dagkräm till mig efter att jag gått igenom skåpen och klagat på att det inte finns något jag kan smörja in ansiktet med. Att smörja in med något som inte är oljefritt är bara att glömma, då kommer jag se ut som att jag fått vattkoppor igen:P Men den här som mami köpte kan jag verkligen rekommendera till alla er som har samma problem:) ACO Oljefri Dagcreme:) Super^^
Nu ska jag ge mitt ansikte lite love, sen äta en sen frukost^^ Jag gick upp strax innan 9 och är fortfarande inte hungrig:P Målade lite och så och tänkte att jag skulle bli hungrig efter det, men icke:P Något måste jag ju stoppa i mig iaf! Annars kommer jag inte må bra resten av dagen:P
Lyssna på hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback