Så mycket kul

Älskar när det kommer stunder och perioder när man har så kul att det nästan blir overload:D 
Nu såhär efter julhelgen sitter jag och stör mig på att jag har knäckt 3/10 naglar, tänker sakta tillbaka på alla de underbara dagar som passerat, försöker smälta allt som hänt:) Ska alldeles snart rusa iväg till bussen och dra in till stan för att träffa Sara:) Mellandagsrean tog jag en dust med igår, men kanske blir en till idag;) Eller så sitter vi bara på ett café hela dagen, äter varma mackor eller sallad, dircker alldeles förmycket kaffe och te, äter någon ljuvlig kaka och bara njuter av varandra och livet:) fattas bara att man är på någon härlig resort i solen med en kall drink ju:D
Tänkte lägga upp lite bilder på julklappar och reafynd, men det får bli i eftermiddag/ikväll/imorgon:) Ni vet hur jag är, ingen idé att lova något närdet gäller bloggen ("ja, jag ska bli bättre på att blogga", "jag ska blogga minst en gång om dagen frånochmed nu" hahahaah)
Ta hand om er!:)
Saknar rimfrosten lite:) Samtidigt längtar jag till vår och sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback