Ny design?

Vad dagar går snabbt nu! Minns när jag gick i skolan, då dagar kunde kännas som veckor-.- Men sen i slutet så gick allt jättesnabbt då med... för snabbt ibland:P
Det är redan 9 december! 15 dagar kvar till jul!:D Tycker inte att man märker av hur en advent avlöser en annan:P Det är 2:a advent, 2 ljuset är tänt, och dagsljuset är bränt^^ Hihi, kul med lite rim, det hör ju julen till;)
Jag har funderat på en ny design till bloggen:) Något juligare, lite varmare^^ Ska nog spara den här ifall jag vill ha den igen senare^^ Jag gillar det här blåa färgstänket^^ Vill ha en ny profilbild också:) Den jag har är från när jag gick i nian! Fatta att det är 3 och ett halvt år sen! (taget på våren i nian)
Jaja:) Vi får väl se hur det blir^^ Har ju inget bra program i den här datan... Har använt paint förut, men det blir ju därefter:P Skulle vilja ha photoshop eller något liknande att jobba med:) Och en större, bättre dator! En gammal minilaptop... ja den funkar ju... Vill ha en större laptop, minst 15", men kollade på nätet och tycker att det är så svårt att se:P Får kolla runt på mellandagsrean i butik så jag vet:)
Några designs som jag haft genom de år jag haft den här bloggen:) Haha, har ju haft ett par bloggar  XD

Kommentarer
Postat av: tweet

Himlans vad du varit flitig :D

Svar: Ja det har blivit några stycken och den jag har nu har jag inte gjort själv:P Nu ska bloggen iaf julpyntas!
Rebecca

2012-12-09 @ 20:57:09 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback