Leather vest

Tonight´s the night:D
Ida och jag drar ut på Crazy Friday ikväll!:D Ska bli helt awesome! Minns inte när jag var såhär taggad inför något sist! Ska köra lite casual/military style ikväll:) Svarta jeans, det röda 85-linnet från nelly (minns inte vad det heter :P ) och min nya läder väst från HM :) Kör mina svarta kängor och ear cuff, hair cuff och så i svart, vintage silver och rostmetallic:D Tänkte att det blir stilrent och coolt :D
Bilder kommer på instagram senare (@rebeccanhassel) så kolla in där^^
Nu ska jag se om jag kan göra något vettigt här hemma innan jag duschar och gör mig iordning:) Det tar ju inte så lång tid så jag har ju tid innan :)
Tröttnar inte på den här bilden<3

Kommentarer
Postat av: S

Mad love

Svar: Crazy love back at you
Rebecca

2012-12-07 @ 16:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback