Inga bilder än...

Än så länge har jag inte tagit några bilder... 
Men en härlig dag med shopping och min Sara:D Nyårs-dressen är kirrad med klänning och accessoarer:D Blir nog svart pumps till min nya snygga klänning som ni ska få en bild på... förr eller senare;)
Har köpt ett par vinröda jeans med leopardmönster på gina tricot:D Mycket nöjd^^
Ska försöka hitta ett bra tillfälle att ta bilder, men det är så himla stökigt ute hos mig och det finns inte riktigt någon plats någonstans... Vill ändra om hela huset! Vill ha en annan säng, vill ta bort ena skåpet och mina bokhyllor! Får väl göra som jag gjorde med mitt förra rum här inne:) Rita upp en skalenig ritning över rummen och möblerna så jag kan plocka runt och se vad som blir bäst:D
Skönt att man är ledig imorn också:) Måste hämta ut en kul sak imorn med^^
Be cool, you´ll see;)
Vet inte varför, men tankarna snurrar... Kan vara fullmånen som spökar, men... ja, det snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback