December!

Nu har det gått ett tag sen jag bloggade igen:P 
Det har väl inte hänt jättemycket.... Utom snökaoset som kom över en natt!!! Helt sjukt ju! Skulle till jobbet på lördagen och ja, jag kom ju dit, men det var ju inte en dans på rosor:P Snarare Bambi på hal is;) Det var inte plogat ner till jobbet, bara vid affären som är vid början av gatan... Så min första tanke var att bara ringa chefen och gå he, det verkade inte som att det skulle komma en kotte ju:P
Men sen kom det en man som också jobbar inom svenska foder och lånade lastmaskinen för att gräva loss sin bil och skotta av parkeringen och vägen ner lite:) Sen kom det ju lite folk:D 
Sen har jag och mami varit på Kurorten Mösseberg och hade spamys^^ En helt underbar dag:D Kurbad, massage, god mat, kan man önska mer? Och att få smyga omkring i bikini och badrock inne i värmen och kunna sätta sig i relaxrummet och kolla ut på snön som yr utanför<3 Love it^^
Idag har jag haft min första körlektion med manuell växellåda och det gick ju MYCKET bättre än jag trodde! Fick inte motorstopp från början utan kom iväg ganska smidigt:D Jaja, jag fick ju 2-3 motorstopp under lektionen, men jag blev nog lite trött och okoncentrerad under slutet av lektionen:P Men det känns bra:) Nästa gång ska vi starta och stanna i backar >.< Ja, vi får väl se, jag måste ju lära mig det med;)
Min älskade har redan klarat av det^^ Proud of you ma gal;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback