Bambi på hal is

Imorgon ska jag och några kära vänner åka skridskor i Arenan:D Super kul! Älskar arenan, det är tillräckligt varmt för att inte behöva ha på sig jacka, utan man kan åka i tjock tröja istället:D
Vi ska väl gå och äta någonstans efter också:) Jag lär väl ta en sallad... igen;) Vet inte varför men jag är totalt såld på sallad just nu! Ingen bantning eller så (hahah skulle inte funka med den mängden godis jag trycker i mig:P) men det är bara så gott! Dessutom så kan man ju äta det helt utan att behöva tänka sig för:P Jag hade inte varit lika nöjd om jag hade dille på... typ cheeseburgare eller något:P Äter inte cheeseburgare, men ändå;)
Kom på 3 saker jag ska kolla efter imorgon när jag ändå är i stan (och inte jobbar:)):

     
Julgransljus:D Har en liiiten slinga, med små 10 ljus... Ser lite klent ut till en riktigt och lite större gran:P                                                                        
                                                         
En gel eyeliner:) Vill testa hur den är:) Verkar vara lika lätt att applicera som ögonskyggan jag brukar använda som eyeliner:) Har ju en eyelinerborste så:)
 
Och när vi ändå är inne på beauty-temat så tänkte jag också köpa det här kitet från depend och testa:) Kommer nog klippa ner tipparna lite för de brukar vara jättelånga! Egentligen vill jag gå till en salong och fixa naglarna PÅ RIKTIGT... men imorgon har jag inte tid och resten av veckan jobbar jag... så det får bli nästa år... Hahah låter så långt bort, men det är ju inte långt kvar! Nästa år tänker jag också go all in! När jag går till frissan nästa gång ska jag prata med henne om att färga håret rött:D Eventuellt behöver jag göra det mörkare först eftersom att mitt är så ljust nu:) Men jag vill verkligen testa rött:D Bättre att testa det nu när jag är ung än att komma in i någon slags tonår när jag är 40-50:P Säger inte att det är fel att färga håret rött när man är vuxen, men jag vill ju göra det som en kul, cool grej, se om jag passar i det:) 
Well, we´ll see and time will tell;)
Take care people;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback