Allmänt trött och irriterad på världen...

Idag är en sån där dag, då man har vaknat och känt att det mesta är skit och det är massa saker att göra, som man egentligen bara "står ut" med som nu inte alls är okej...
Orkar inte gå in på detaljer, är bara allmänt less på mänskligheten, detta inbegriper mig själv.
Tycker att folk kan tänka efter både en och 2 och 3 gånger innan det fattar ett beslut eftersom att en och 2 gånger uppenbarligen inte alltid räcker:P
Önskar också att jag var liiiite starkare på viss punkter än jag faktiskt är. En hård utsida är lättare att hålla upp än att faktiskt helt igenom följa.

Kommentarer
Postat av: tweet

Bruden du är STARK :-D

Svar: Tack :) Det är vi alla innerst inne:)
Rebecca

2012-12-30 @ 13:01:44 / URL: http://tweetielou.blogg.se
Postat av: S

Morgondagen blir bättre!! Det är något jag faktiskt kan lova ;)

Svar: Min älskade<3
Rebecca

2012-12-30 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback