Wonderful night

Har känt mig allmänt trött och seg i flera dagar nu:P Ingen aning vad det beror på men antar att jag behöver komma igång med att gå igen (har inte gjort det den här veckan:P) och skulle nog även må bra av att se över mina mat-och-sov-vanor^^ Hihi tänker tillbaka på skalmans mat-och-sov-klocka:D Barndomsminnen^^
Men igår var en såndär kväll när jag bara mår så bra:D Sån kväll när hela världen är min!
Jag och Sara gick till stadsträdgården och såg på när Kadawatha och Darin spelade:D MAGICAL^^ Först spelade Kadawatha bara låtar som jag inte kände igen (men det var grymma låtar så jag klagar inte!^^), säger att det var den sista låten och så står han och pratar lite om att de ska ha en spelning i stockholm 5 september (jag kan inte åka... jobbar) och den ena killen går fram och viskar något till sångaren som bara säger "Ja, absolut" så fortsätter han prata lite och ag trodde att jag skulle slå en kullerbytta när jag hör att de börjar spela introt till "Agape"!!!
Släpade med mig Sara framtill scenen och allt var så grymt:D
Sen gick Sara och jag i barndom när Darin kom in jag börjar med kända låtar från sin andra skiva^^
Så härlig natt och jag ska försöka få tummen ur att lägga in bilderna från min mobil till datan så att ni kan få se både bilderna från Borås djurpark och från igår^^
Älskar den här låten:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback