Trött tjej>.<

Jag är supertrött! (inte bara för att klockan är halv 12 när jag skriver det här)
Har haft 2 ganska lugna dagar på jobbet, men har lärt mig en del nytt iaf:) Känns skönt när saker och ting börjar sitta, även om det är en del som jag fortfarande frågar om och inte är helt säker på:)
Imorn så tänkte jag, Mami och Lovisa åka till fornbyn i Skara och fika lite och så (om vädret tillåter förstås;)) eller så åker vi bara in till stan och går en sväng på torget:D Sen på kvällen kommer en kompis hit och Jacob ska ha filmkväll/fest/whatever-nånting med sina vänner:) 
Har bestämt mig för att köpa ett terminskort på badhuset:) Gick ju och simmade som CAS ett tag och tyckte att det var riktigt skönt! De passade mig:) Så vi kör igen i höst;) Kommer inte riktigt igång med mina promenader:P Det är jätteskönt när jag går ut, men får inte mig själv att gå varje dag, det blir inte av liksom:P
Men men, blir ju inte piggare av att ligga här och skriva:P Får väl skriva mer imorn eller så:)
Hoppas alla sover gott^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback