Time to get ready!

Ska gå och duscha osv:) Välja kläder och allt möjligt:D Haha!
Vi ska nämnligen iväg och fira min fadder som fyller år:) Känns lite tråkigt att bli stor för det är inte så ofta jag följer med längre (visserligen självvalt, men ändå). 
Funderar på att ta mina gula jeans och en söt rosa topp med massa volanger:) Hmm, fast inte riktigt säker än:P Ska gå igenom garderoben.... för vilken gång i ordningen??? Haha, ganska fånigt hur många timmar av mitt liv jag egentligen spenderar bara på att välja kläder! Och alla timmar i övrigt som handlar om kläder, mode, smink, hår och allt sånt där! Och naglar ska vi inte tala om! Hhahaha!
Jaja, bäst att jag sätter igång

Kommentarer
Postat av: Tweet

A pic please ^^

Svar: It´s up!:D
Rebecca

2012-08-06 @ 08:36:07 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback