More color to my life...

Idag har jag övningskört med Mami. Vi åkte till skara, hämtade upp våra partylite-grejer^^ Sen åkte vi till Slöjddetaljer och jag köpte massa garn:D Vet inte riktigt vad det ska bli, men köpte ett nystan vitt och 5 nystan med glada färger:D Man mår bra av vackra färger:D Antagligen blir det väl en filt eller så^^ Jag älskar stora mysiga filtar så den här kommer nog inte bli färdig på ett tag;) Sen kanske jag köper mer garn och fortsätter med att göra den större!:D The bigger the better! Tillslut kommer jag väl kunna gosa in mig i den tillsammans med a special someone^^ Hihi, är lite loveydovey nu bara för att jag såg på "P.S I love you". Så himla fin film! Längtar tills jag får bli kär igen:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback