Leggins!

Hellu:)
Idag har jag strukit tvätt och bakat! Rena rama hemmafrun ju;) Okej, det var ju inte överdrivet avancerat, men gott blev det! Smördeg (så lat att jag använde köpta smördegsplattor som fanns i frysen;)) och lemon curd eller äpplemos:) Detta resulterade i wienerbröds liknande knyten fyllda med antingen lemon curd (MIN FAVVO) eller äpplemos (Mamis val). Tänkte att jag kunde fixa latte och så när Mami kommer hem från jobbet:D Då blir hon glad!
Har även pysslat med "weaving" idag:) Klippte sönder en t-shirt när ag var hos Sara. Av med halsen och ärmarna och så klippte jag ryggen vågrätt till en massa snören:) Har haft den så, men den har varit ganska stor och jag gillar inte att den åker ner så mycket över axlarna, så jag "flätade" ihop den:) Slänger upp en bild snart!
Tänkte leta upp ett par leggings och ta ut vovven på en liten promenad:)
Slänger med två bilder på min lille snutt bara för att han är så söt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback