Det klarnar upp:)

Precis som igår så klarnar vädret upp nu mot kvällen:) Har spöregnat framochtillbaka hela dagen!
Tänkte nu att jag skulle ta mig ut på min powerwalk igen:D
Just precis NU skulle jag vilja ha en sked och en burk med jordnötssmör! (Det är gott!)
Tänkte just en brilliant tanke! (tror jag) Om det nu går att göra nutella mousse med nutella och grädde.... borde det ju gå att göra jordnötssmörsmousse med jordnötssmör och grädde!!! Detta skall provas och resultat kommer upp i bloggen;) Borde bli lika gott som jag kan tänka mig att peanutbuttercups är:D Har inte testat att göra sådana ÄN.
Nepp, ska jag hålla på med alla dessa dumheter så är det bäst att jag rör lite på mitt ass först;)
Summerar vad jag har gjort idag:) (Blir inte klok på den här urdåliga bildkvalitén! Antagligen är det inte meningen att man ska visa dessa bilder någonannanstans än instagram i mobilen:P)
Bakat, strukit tvätt och "weaving":) Ska nog köpa lite fler t-shirts och "Weava":D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback