Chillkväll^^

Ikväll är jag och Flingan ensamma hemma:) Mami och Papi åker iväg på Göta Rock med några vänner och Jacob ska på bio med sina vänner:) 
Tänkte måla om naglarna och så ska jag ringa till min Sara:D 
I tisdags så var jag och Mami och Flingan i Borås, på djurparken och så shoppade vi lite också;) Har en massa bilder från djurparken som jag tänkte att jag skulle lägga in i datan så det är lättare att lägga upp dem på face och här i bloggen:)
Igår var jag och Mami ute på Spiken och åt lunch:D Laxtallrik med potatissallad och så tog jag en Coca cola cherry till. Cherry colan är definitivt min nya favvo!!! Mycket godare än jag trodde att den skulle vara:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback