Ännu ett ärr

Jag gick förbi dig
Och du kände igen mig
Jag visste det
Vi såg mot solen, som om allting var glömt
Fast vi båda vet
Att där och då var det du och jag
Allt som vi en gång var, kommer alltid finnas kvar
 

Jag minns allt som fint. Det representerar frihet och lycka. Men när man möter minnena öga mot öga, helt obeväpnad och oberedd.. då förvandlas minnena till knivar. Jag tänker inte låta det dra mig ner, men ärr finns väl kvar föralltid även fast de bleknar. Det förblir alltid ett känsligt område.
Ingen ide att grubbla över vad som kunde varit, ingen ide att söka svar som är bakom lås och bom under säker bevakning. Som alla andra får jag lära mig att leva med ärret.

Kommentarer
Postat av: Tweet

Det är dessa ärr som gör oss till dom vi är :)

Svar: Mycket sant:) Känns lite lustig, men efter det här och att jag skrev ut det på bloggen så känner jag mig färdig med det:) Känns bra!
Rebecca

2012-08-28 @ 14:45:57 / URL: http://tweetielou.blogg.se
Postat av: Tweet

Det är det som är det svåra att sätta ord på det man känner för när man väl gör det så kan man lättare släppa det och gå vidare :)

2012-09-04 @ 22:51:11 / URL: http://tweetielou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback