Andas ut!

Första dagen själv på jobbet är avklarad och några hinder stötte jag på, men det löste sig:)
Ska fortsätta plugga foder! Tänker göra min egen tabell med punkter över foder så att jag lär mig! Känns dumt när man inte kan svara på alla frågor! Kunderna förväntar u sig att jag ska kunna det här:P Jaja, jag hjälper dem efter bästa förmåga och mer än så kan jag ju inte göra:P Har bra koll på hund och katt foder!:D Hihi man får se det positiva!
Kan inte riktigt fatta att augusti slutar imorn! Galet:P
Nepp, nu får jag allt ta och gå på sovet^^ Imorgon är det en ny dag på jobbet! 


Två bilder från Kadawatha i stadsträdgården:) Tagna med mobilen i dåligt ljus så don't judge;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback