Living my life

Hello:)
Ni förstår verkligen inte hur underbar förra veckan var och hur underbar den här veckan fortsätter att vara:D Vill verkligen berätta allt, men tänker vänta lite till. Det finns personer i min närhet som inte vet och jag vill berätta för dem först:)
Min Sara har sovit hos mig sen lördag:D Hur gött som helst att ha henne här:) Vi har nästan bara suttit i soffan hahaha:P Kollat på BigBrother, någon ny serie som hette American Horror Story (MYCKET VÄRD ATT SE! Speciellt om man gillar skräckfilm) och GCB (Good Christian Bitches)hahaha
Idag ska jag se till att knuffa in mig själv i duschen en lång stund:) Bara för att det är så himla skönt:D Behöver plocka iordning huset lite, dammsuga och vattna blommor också:P Tråkigt, men nödvändigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback