Vilken press!

Vår lärare tyckte att vi skulle förbereda oss för riktiga exams, så vi fick inte ha med oss väskor, pennfack eller mobiler in i provsalen. Vettig tankte, men shit vilken press jag kände!
Blev skiträdd och det var hemskt att inte kunna se va kolckan var:P
Gick först av alla. Kunde inte skriva mer av 2 andledningar.
1. Jag kände att jag hade skrivit allt jag behövde, att det var ett bra svar
2. Stiftet tog slut i min penna, så det sista fick jag skriva med den lilla biten som alltid blir kvar och ramlar ut:P
Jaja, hoppas att de andra kommer ut snart så att vi kan gå till cafeterian eller något. Jag har inga pengar, men det är så skönt att bara sitta där och snacka lite:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback